۰ ۱ ۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

استاد رضایی خسته نباشید واقعا ممنونیم به خاطر این فیلم های آموزشی تون لطفا اگه میشه فیلم آموزش فصل ۸ریاضی نهم رو هم بذارید تو قسمت فیلما . دستتون درد نکنه . 

پاسخ:

۲۵ فروردين ۹۵، ۱۰:۵۹
سلام مهسا ممنون، به محض ساخته شدن برای فروش قرار داده خواهد شد.

با عرض سلام خدمت استاد آقای رضایی  من از فیلم هایتان استفاده کردم و ریاضی ام حالا از16.5رفت به 20 خدا خیرتون بده                                 
                                                                                        

                                                                                  متشکرم حسن از دولت اباد برخوار

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۵، ۰۹:۵۴
حسن خیلی خوشحال ام از اینکه توانستی با تلاش به چنین موفقیتی برسی. ممنون از محبت ات.

سیداحمد حسینی نسب

۱۵ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۷
مرسی آقای محمد رضایی که برای دیگران فیلم آموزش ریاضی به صورت رایگان انتشار میدین دمتون گرم  من دروبلاگم برای آموزش ریاضی به کاربرانم شما را پیشنهاد می کنم.

پاسخ:

۱۷ دی ۹۶، ۲۲:۰۰
ممنون آقای حسینی از ابراز محبت تان و سپاس از لطف تان برای معرفی.

سلام آقای رضایی
ایکاش روی سایت سرمایه گزاری میکردید و میتونستید بازدید بیشتر و کسب درامد بهتری داشته باشید

پاسخ:

۱۰ خرداد ۹۸، ۱۹:۳۰
ممنون جناب میلانی. موفق باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

بیان

اگر بخواهید ریاضی یاد بگیرید، بهترین جا اومدید! نه اینکه فقط من بگم، این را افرادی که فیلم‌های اساتید دیگر را با من مقایسه کردند به من گفتند. دبستان، متوسطۀ اول و متوسطۀ دوم (هر رشته‌ای) هستید کامل از سطح کتاب تا آزمون تیزهوشان و کنکور در این سایت برای شما قرار داده شده است. مطالب، توضیحات و عکس‌های همین صفحۀ اول سایت را خوب مطالعه کنید امیدوارم سلامت و موفق باشید.
کانال تلگرامی: t.me/barpafile
صفحه اینستاگرام: rezaei_mathteacher
ایمیل: rezaeimohammad@live.com
سایت‌ام در گوگل: sites.google.com/view/barpa
تلفن (جهت هماهنگی برای تدریس با پیامک و یا تلگرام): 09128576049
جهت تدریس خصوصی (مجازی) می توانید از طریق تلگرام یا واتس آپ به شماره ام پیام بدهید.
اخبار فعالیت های جاری من را در سایت و صفحه اینستاگرام و کانال های تلگرامی ام می توانید دنبال کنید.

آخرین مطلب
پیوندها
بایگانی